واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325

ویژگی‌های محصول:

 

● استفاده آسان در فضاهای محدود

● تولید شده از فولاد آلیاژی کروم وانادیوم

سر درجه بندی میلیمتری برای تنظیمات سریع

● دوام و مقاومت در برابر خوردگی

● ساخت تایوان

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

معرفی آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325

آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325 برای کارهای مربوط به خودرو، لوله کشی و لوله در خانه، صنعت و گاراژ ایده آل است. برند تاپ تول سال هاست که در زمینه تولید ابزار و تجهیزلات فنی فعالیت دارد و در تمام این مدت کیفیت در این کمپانی حرف اول را می زند. AMAB 3325 از فولاد مقاوم کروم وانادیوم تولید می شود و برای استفاده آسان در فضاهای محدود بسیار مناسب است. همچنین دارای سر درجه بندی میلیمتری برای تنظیم سریع است. این تجهیز کیفیت بالایی برای حداکثر دوام و مقاومت در برابر خوردگی دارد. باز شدن فک، دامنه مفید اندازه های بست را افزایش می دهد.

عملکرد آچار فرانسه (Adjustable Wrench) تقریباً مانند هر آچار یا آچار دیگری است، یعنی به یک سر بست (معمولاً یک مهره یا پیچ) می چسبد و به کاربر اجازه می دهد آن را در صورت نیاز سفت یا شل کند. تفاوت آشکار با ابزارهای آچار قابل تنظیم این است که آنها به صراحت برای ارائه یک فک انعطاف پذیر و متحرک طراحی شده اند. این ویژگی کاربر را قادر می‌سازد تا عرض دهانه خاصی را برای مقابله با بست‌هایی با اندازه‌های مختلف تنظیم کند.

 

آچار فرانسه تاپ تول TOPTUL AMAB 3325

 

 

مشخصات آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325

بیشتر آچارها و آچارهای غیر قابل تنظیم را فقط می توان روی یک اندازه خاص از پیچ یا مهره استفاده کرد. این بدان معنی است که اگر قرار است در یک کار با اندازه های مختلف بست سر و کار داشته باشید، باید چندین آچار غیر قابل تنظیم همراه خود داشته باشید. کاربردهای بالقوه یک آچار قابل تنظیم تقریباً بیش از حد قابل ذکر است، اما در اصل همه آنها یک وظیفه اساسی را انجام می دهند. نقش کلیدی آنها این است که کاربر را قادر می‌سازند تا با شل و سفت کردن فک ها، به چندین اندازه مختلف بست دست یابد. در اکثریت قریب به اتفاق آچارهای قابل تنظیم، فک پایین کوچکتر است که می تواند به عقب یا جلو حرکت کند. در ادامه به بررسی مشخصات آچار AMAB 3325 می پردازیم.

نام تجاری TOPTUL
مدل AMAB3325
کشور مبدا تایوان
طول 255 میلی متر
وزن 500 گرم
اندازه 10 اینچ
رنگ نقره ای
حداکثر عرض باز شدن فک 32.8 میلی متر
جنس بدنه فولاد کروم وانادیوم

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325
آچار فرانسه TOPTUL AMAB 3325

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +