واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

انبر آرماتوربندی RONIX RH-1511

ویژگی‌های محصول:

 

● جنس لبه‌ها فولاد کروم وانادیوم (Cr-V)

● فک های تیز مناسب برای پیچاندن و برش سیم

● انبر گرید بالا (High-grade tower pincer)

● طراحی ارگونومیک دسته

● بالاترین کیفیت

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

معرفی انبر آرماتوربندی RONIX RH-1511

انبردست در اشکال و اندازه های مختلف و جهت مصارف مختلف ساخته می شود. برخی برای گرفتن اجسام گرد مانند لوله یا میله به کار می روند. تعدادی برای پیچاندن سیمها و برخی دیگر برای ترکیبی از کارها از جمله برش سیم تولید می شوند. انبرهایی نیز وجود دارند که فقط برای برش سیم (بر خلاف کابل و طناب سیم) استفاده می شوند. برای این کار باید از انبردست یا سیم برش مناسب استفاده کرد. انبر آرماتوربندی RONIX RH-1511 یکی از انواع انبردست ها است که در بسیاری از موقعیت ها برای محکم گرفتن اجسام، بریدن یا بیرون کشیدن آنها از یک ناحیه نامناسب استفاده می شود. همچنین این محصول از برند رونیکس برای برداشتن میخ های عمیق یا اجسام دیگر نیز بسیار مناسب است. فک های رونیکس RH-1511 در اندازه 8 اینچ عرضه می شود.

 

ویژگی انبر آرماتوربندی رونیکس RONIX RH-1511

 

 

 

امکانات دستگاه

انبر Tower Pincer همیشه یکی از پرکاربردترین ابزارها در جعبه ابزار شما است. انبر و انبردست ابزاری مشابه با سرهایی متفاوت هستند. رونیکس تاور گیره RH-1511 یک ابزارهای دستی ارگونومیک است که برای استفاده در صنعت ساختمان سازی، DIY و کاردستی ایده آل است. کیفیت مواد در این انبر آرماتوربندی تضمینی است و سبب طول عمر محصول می شود.  لبه های برش فولاد CR-V مستحکم آنها برای کار آسان و سریع است. فک های تیز آن برای چرخاندن و برش سیم های اندازه های مختلف به راحتی و بدون نیاز به نیروی اضافی طراحی می شوند. شکل ارگونومیک دسته به عملکرد بهتر و خستگی کمتر کاربر کمک می کند.
این انبر دستی ابزاری پرطرفدار در اندازه های مختلف است که در مشاغل مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این ابزار دستی در کار با اجسام کوچک که برای رسیدن به آنها مشکل دارید عالی عمل می کنند. از ساخت و سازهای سنگین تا تعمیرات کوچک می توانید روی آن حساب کنید. فراموش نکنید که از نوع مناسب انبر برای کار خود استفاده نمایید. در غیر این صورت، عملکرد ابزار شما کاهش می یابد. گیره های RONIX RH-1511 از جنس فولاد کروم وانادیوم است که آلیاژی سخت است و برای ابزارهای باکیفیت استفاده می شود.

 

امکانات انبر آرماتوربندی رونیکس RONIX RH-1511

 

 

مشخصات فنی انبر آرماتوربندی 8 اینچ RONIX RH-1511

سایز 8 اینچ/ 210 میلی متر
جنس بدنه کروم وانادیوم
رنگ مشکی
جنس دسته کروم وانادیوم
حداکثر میزان باز شدن ۲۵mm
نوع انبر گاز انبر

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

انبر آرماتوربندی رونیکس RONIX RH-1511
انبر آرماتوربندی RONIX RH-1511

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +