واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

سختی سنج UNI-T UT347A

ویژگی‌های محصول:

 

● نرم افزار آنالیز کامپیوتر

● رابط USB

● عملکرد برنامه بلوتوث (Bluetooth APP function)

● صدای فوری (Voice prompt)

● نشانگر کم بودن باتری

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

بررسی سختی سنج UNI-T UT347A

سختی سنج UT347A Leeb از نظر اندازه کوچک و قابل حمل است و از چاپ حرارتی پشتیبانی می کند. به ویژه برای آزمایش سختی میدانی تجهیزات بزرگ مانند توربوشفت غلتکی، مخزن تحت فشار و مجموعه توربین مناسب است. این ابزار سختی سنج به طور گسترده در صنایع پتروشیمی، برق، خودرو، کشتی سازی، ساخت ماشین آلات و سایر صنایع استفاده می شود. سختی سنج، دستگاهی که سختی یک ماده را نشان می دهد. این کار معمولاً با اندازه گیری تأثیر نفوذ موضعی بر روی سطح آن توسط یک تورفتگی استاندارد گرد یا نوک تیز از الماس، کاربید یا فولاد سخت انجام می شود.

تست سختی معمولاً در کنترل کیفیت، انتخاب مواد و تحقیق و توسعه برای ارزیابی خواص مکانیکی فلزات و انتخاب مناسب‌ترین ماده برای یک کاربرد خاص استفاده می‌شود. استفاده از تست سختی به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های یک ماده مانند استحکام، شکل‌پذیری و مقاومت در برابر سایش را ارزیابی کنید. همچنین به شما کمک می‌کند تا تعیین کنید که آیا یک ماده یا مواد برای هدف مورد نیاز شما مناسب است یا خیر. این تجهیز در صنایع دریایی، خط لوله، نفت و گاز، هوافضا و کشاورزی و معدن کاربرد دارد.

مشخصات سختی سنج یونیتی UNI-T UT347A

امکانات دستگاه

این محصول پرطرفدار از برند یونیتی دارای گواهینامه های CE (در حال پردازش) و UKCA است. همچنین قادر است 6 نوع مقدار سختی (HL، HB، HRC، HRB، HV، HS) را اندازه گیری نماید. UT347A Leeb را می توان با 7 دستگاه ضربه مختلف مجهز کرد. دارای شناسایی خودکار بدون کالیبراسیون هنگام تعویض دستگاه ضربه است. حالت های اندازه گیری (آماری، چند واحدی، نمودار خطی، هیستوگرام 4) از دیگر قابلیتهای این ابزار است. با استفاده از دوربین 640×480 پیکسل این تجهیز می توان 900 عکس با فرمت BMP را ذخیره کرد. همچنین از هشدار خودکار برخوردار است که در زمان فرارفتن از حد مجاز بالا و پایین، آلارم می دهد. برنامه بلوتوث تلفن همراه و اطلاعات تحلیل نرم افزار رایانه شخصی همراه با نشانگر LED سه رنگ و چراغ قوه LED کار را برای کاربران دستگاه آسان می کند.

 

کار با سختی سنج یونیتی UNI-T UT347A

 

 

مشخصات فنی سختی سنج UNI-T UT347A

صفحه نمایش صفحه نمایش 2.8 اینچی 320*240 ماتریس گرافیکی رنگی TFT.
انتخاب مواد فولاد و فولاد ریخته گری، فولاد ابزار آلیاژی، فولاد ضد زنگ، فولاد آهنگری، آلیاژ آلومینیوم ریخته گری، آلیاژ مس روی، آلیاژ مس قلع، چدن خاکستری، چدن گره ای، مس خالص؛ ماده مناسب را برای اندازه گیری انتخاب کنید.
مقیاس سختی HL، HB، HRC، HRB، HV، HS
استحکام – قدرت σb (استحکام کششی)
جهت ضربه 0°, 45°, 90°, 135°, 180° مجموعاً 5 جهت ضربه
حالت اندازه گیری آماری، چند واحدی، نمودار خطی، هیستوگرام
اندازه گیری آماری حداکثر/حداقل/میانگین
چاپ حرارتی کاغذ چاپ حرارتی با عرض 57 میلی متر
زمان شارژ حدودا 2 تا 4 ساعت
ذخیره سازی داده ها 900 groups

 

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

سختی سنج یونیتی UNI-T UT347A
سختی سنج UNI-T UT347A

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +