واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300

ویژگی‌های محصول:

 

● نمایش دما برحسب سانتیگراد و یا فارنهایت

● سبک و قابل‌حمل

● صفحه‌نمایش مناسب

● محدوده اندازه‌گیری بالا در مقایسه با محصولات مشابه

● خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

آشنایی با ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300

ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300 یک دماسنج چندکاره است که در صنایع مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. بیشترین استفاده این دماسنج در آشپزخانه‌ها و جهت اندازه‌گیری دمای مواد غذایی است. به همین دلیل به این ترمومتر، دماسنج آشپزخانه نیز می‌گویند. محدوده اندازه‌گیری دمای ترمومتر از 50- تا 300+ درجه سانتیگراد بوده و با دارا بودن میله‌ای به طول تقریباً 15 سانتی‌متر به کاربر کمک می‌کند تا به‌راحتی بتواند میزان دمای موردنظر را اندازه‌گیری کند. ترمومتر میله‌ای KT300 به غیر از آشپزخانه، در صنایع دیگر همچون اندازه‌گیری دمای خاک، آسفالت، مایعات مختلف و همچنین دمای هوا کاربرد دارد.

معرفی ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300 

نحوه کار

عملکرد ترمومتر دیجیتال BESTONE بسیار ساده و سریع است. به این صورت که کاربر با استفاده از کلید ON/OFF دستگاه را روشن کرده و سنسور میله‌ای دماسنج را درون نمونه موردنظر قرار می‌دهد. پس از چند ثانیه دمای اندازه‌گیری شده بر روی نمایشگر دستگاه ثابت می‌شود. باید حتماً به این نکته توجه داشت که دمای اندازه‌گیری شده به‌صورت ثابت نمایش داده شود؛ زیرا از لحظه‌ای که سنسور را وارد نمونه می‌کنید به دلیل اختلاف دمای سنسور و نمونه، ممکن است چندین عدد بر روی نمایشگر ظاهر شود؛ اما عددی مورد تأیید است که ثابت بماند.
هنگامی که سنسور را از داخل نمونه بیرون می‌آوریم دمای نشان داده شده بر روی صفحه‌نمایش به دلیل اختلاف دمای محیط با نمونه اندازه‌گیری شده شروع به کاهش یا افت دما می‌کند به‌منظور جلوگیری از این مشکل با فشردن کلید HOLD بر روی دستگاه می‌توانید دمای اندازه‌گیری شده را ثبت کنید.

مشخصات فنی ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300


تجهیزات اندازه‌گیری مشهد ابزار به‌عنوان مرکز پخش محصولات برند “BESTOEN” در ایران فعالیت می‌کند. مجموعه‌ی ما متشکل از تکنسین‌های ماهر و کارشناسان فروش است که می‌توانند در هنگام خرید به شما عزیزان مشاوره بدهند تا خریدی آگاهانه را تجربه کنید. جهت ارتباط با مجموعه می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی اقدام نمایید.

ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300
ترمومتر میله‌ای BESTONE KT300

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +