واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
تومان 12,200,000
- +

توضیحات

معرفی ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

ضخامت سنج OLYMPIA CT-06 جدیدترین تسترهای ساخت کمپانی المپیا آلمان، جهت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش  است. این ضخامت سنج با استفاده از سنسور جدا، قادر به اندازه گیری هرگونه پوشش سطوح FNF تا رنج 200 میکرون و با دقت 1 میکرون است. با استفاده از نرم افزار حرفه ای و یا بلوتوث دستگاه می توانید اطلاعات مورد نیاز را پس از اندازه گیری ذخیره نمائید. سنسور این دستگاه با رزولوشن 0.1 میکرون قادر به اندازه گیری ضحامت رنگ و پوشش بر روی کلیه سطوح آهنی و آلومینیومی می باشد.

  معرفی ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

کاربرد ضخامت سنج در صنعت

همان طور که می دانید، پوشش نامناسب سطوح ممکن است باعث زنگ زدگی، خوردگی و یا نابودی جسم شود. به همین دلیل در برخی صنایع همچون صنعت خودروسازی و یا آبکاری فلزات بررسی لایه پوشش و یا بررسی رنگ سطح جسم بسیار حائز اهمیت است. بدین منظور می توان با خرید یک دستگاه ضخامت سنج Olympia CT-06، پوشش جسم را بدون وارد کردن آسیب به جسم اندازه گیری کرد. ضخامت سنج در دو نوع پراب جدا و پراب سرخود در بازار یافت می شود. بهترین مدل پراب جدا است، زیرا در صورت صدمه دیدن پراب و یا خراب شدن آن، کاربر می تواند سنسور را به راحتی تعویض کند.

مشخصات ظاهری ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

صفحه نمایش این ضخامت سنج رنگ و پوشش، 2.4 اینچ به صورت رنگی و قادر به نمایش آماری کامل موارد اندازه گیری شده است. جنس بدنه آن از بهترین موارد سیلیکونی با بالاترین کیفیت می باشد. و همچنین دارای استانداردهای جهانی CE-ROHS-ISO 2178-JJG است. CT-06 قادر به نمایش ضخامت پوشش به صورت میکرون، اینچ، میلز و میلیمتر است. از مهم ترین ویژگی های این دستگاه امکان تعویض سنسور توسط کاربر و حافظه داخلی 1300 عددی آن است.

 

مشخصات فنی ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

جهت خرید هر یک از محصولات برند المپیا و یا دریافت اطلاعات بیشتر از مشخصات و ویژگی های دستگاه های ضخامت سنج رنگ و پوشش هم اکنون با همکاران فنی و مجرب ما در فروشگاه مشهد ابزار تماس حاصل فرمائید. ضمن خریدی امن و مطمئن، می توانید از 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

ضخامت سنج OLYMPIA CT-06
ضخامت سنج OLYMPIA CT-06

موجود در انبار

تومان 12,200,000
- +