واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

ویژگی های محصول:

 

● دارای وضوح بالا

● دقت اندازه گیری بالا

● دارای پراب متصل

● قابلیت اندازه گیری پوشش از 0 تا 2000 میکرون

● قابلیت تجزیه و تحلیل دیتاها

● قابلیت کالیبراسیون

● حداقل سرعت خوانش اطلاعات 2 بار در ثانیه

● امکان چرخش صفحه نمایش

● صفحه نمایش بزرگ با نور پس زمینه

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
تومان 6,350,000
- +

توضیحات

معرفی ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01 ساخت کمپانی OLYMPIA، به منظور سنجش ضخامت پوشش های غیررسانای موجود بر روی سطوح فلزی استفاده می شود. همچنین می توان، پوشش های فلزات غیر فرومغناطیسی که بر روی فلزات مغناطیسی همانند (آهن، کبالت، نیکل و…) وجود دارند، را به صورت غیرمخرب و بدون آسیب رساندن به پوشش اندازه گیری کرد. این محصول یکی از جدیدترین دستگاه های غیر مخرب است، که قادر به اندازه گیری ضخامت پوشش بر روی آهن و آلومینیوم تا 2000 میکرون با دقت 0.1 است. سبک و کوچک بودن و همچنین سرعت اندازه گیری بالا از پارامترهای مثبت این دستگاه است. از دیگر ویژگی های آن، می توان به پشتیبانی از سه واحد µm، mm، mil اشاره کرد.

  مشخصات فنی ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

کاربری ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

CT-01، جهت اندازه گیری ضخامت پوشش و یا رنگ مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه به دو صورت پراب جدا و یا پراب سرخود در بازار به چشم می خورد. اساس کار ضخامت سنج ها بر اساس ترکیبی از دو مکانیزم القای مغناطیسی و جریان گردابی است. مدل های اولیه این دستگاه ها، تنها قادر به اندازه گیری ضخامت پوشش و نمایش آن به صورت اعداد دیجیتال بودند.

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی مدل های جدید، علاوه بر نمایش نتایج، قادر به ذخیره اطلاعات هستند. با استفاده از محصولات جدیدتر، کاربر قادر به دریافت اطلاعات آماری، انحراف استاندارد و همچنین بالاترین و پایین ترین مقدار اندازه گیری شده است. زمانی که فلز پایه از نوع آهنی باشد، دستگاه ضخامت سنج از روش Magnetic Induction و یا “القای مغناطیسی” استفاده می کند. در مقابل اگر فلز پایه از نوع غیر آهنی باشد، دستگاه ضخامت سنج از روش Eddy Current یا “جریان گردابی” استفاده می کند.

کاربردهای ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01تشخیص رنگ شدگی ماشین با استفاده از ضخامت سنج

در هنگام خرید و یا فروش ماشین یکی از مهم ترین مراحل مراجعه به کارشناس تشخیص رنگ است. با دریافت برگه تشخیص رنگ خریدار می تواند، رنگ شدگی و یا تصادفی بودن خودرو را تشخیص دهد. در روشی بسیار ساده می توان با استفاده از یک آهنربا رنگ شدگی خودرو را تشخیص داد. بدین صورت که آهنربا را روی قسمت های مختلف بدنه ماشین جابه جا می کنید. اگر در قسمتی جاذبه آهنربا کمتر شد، یعنی در آن قسمت ضخامت رنگ زیاد است. خریدار متوجه می شود که رنگ آن ناحیه فابریک نیست. اما امروزه کار برای کارشناسان رنگ خودرو، بسیار راحت تر شده است، و با استفاده از ضخامت سنج رنگ Olympia CT-01، با سرعت و دقت بالا ضخامت پوشش و رنگ را می توان اندازه گیری کرد.

نحوه استفاده از ضخامت سنج رنگ بسیار ساده است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. روش کار بدین صورت است که، فرستنده پالس مغناطیسی را ارسال می کند. این پالس از میان رنگ و پوشش می گذرد و به پایه رنگ که ممکن است از جنس فلز آهن و یا آلومینیوم باشد، می رسد. با استفاده از محاسباتی که پردازش گر از مقادیر جریان گردابی و یا میدان مغناطیسی انجام می دهد، ضخامت پوشش با سرعت بالا به دست می آید.

عملکرد ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

 

مشخصات فنی ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

نوع اندازه گیری اندازه گیری ضخامت قطعات Fe و Nfe
رنج اندازه گیری 0 تا 2000 میکرومتر
دقت 1+%3 µm
رزولوشن 0.1 µm
نحوه کالیبراسیون Zero Calibration
واحدهای اندازه گیری µm، mm، mil
حداقل شعاع انحنای بستر Convex surface 5mm; concave surface 25mm
حداقل محیط اندازه گیری 15mm in diameter
حداقل ضخامت پوشش Fe: 0.30mm; NFe: 0.05mm
ماکزیمم سرعت اندازه گیری 2 readings/sec

ویژگی های ظاهری دستگاه:

تغذیه 2 عدد باتری 1.5 ولتی
رنگ مشکی
ابعاد 25*53.6*102mm
وزن 80 gr

 

 


شرکت تجهیزات اندازه گیری مشهد ابزار نماینده رسمی فروش برند “OLYMPIA” در ایران است. علاوه بر این، ضخامت سنج رنگ و پوشش را از سایر برندهای معتبر و استاندارد جهانی را همراه با یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می توانید تهیه کنید. همکاران ما در بخش فروش آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند.

 

ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01
ضخامت سنج رنگ OLYMPIA CT-01

موجود در انبار

تومان 6,350,000
- +