واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

ویژگی های دستگاه:

 

● دستگاه جیبی، سبک

● دارای دقت بسیار بالا 

● سرعت بالا در اندازه گیری

محدوده اندازه گیری در طیف وسیع

● پشتیبانی از سیستم بلوتوث 

● صفحه نمایش بزرگ و رنگی 2 اینچی

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
تومان 8,900,000
- +

توضیحات

معرفی ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

ضخامت سنج OLYMPIA CT-02 یکی از حرفه‌ای‌ترین ضخامت سنج‌های برند المپیا،جهت اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش‌های غیر رسانا روی سطوح فلزی است. این اندازه گیری به صورت غیر مخرب یعنی بدون تخریب پوشش و همچنین اندازه گیری ضخامت هرگونه پوشش غیر فرومغناطیسی فلزات روی سایر فلزهای فرومغناطیسی همانند “آهن، نیکل و کبالت” مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

کاربرد ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

در هر صنعتی که اندازه گیری ضخامت پوشش و یا رنگ یک جسم مورد نیاز باشد، خرید ضخامت سنج حرفه ای و صنعتی حائز اهمیت است. مهم‌ترین کاربرد ضخامت سنج رنگ در صنعت خودروسازی و تشخیص رنگ است. در عین حال موارد دیگر استفاده از آن شامل اندازه گیری ضخامت آهن، رنگ سطح فولاد ضد زنگ یا پوشش گالوانیزه، رنگ سطح مس اندود و یا ضخامت آلومینیوم و همچنین بررسی فیلم پلاستیکی با دقت (%3+1µm)± و رزولوشن 0.1μm است. منوی کاربری ضخامت سنج بسیار راحت است و نیاز به آموزش خاصی ندارد.

در صنایع مختلف همچون اندازه گیری پوشش رنگ خودرو، کشتی سازی، اندازه گیری فویل‌های پلاستیکی، فرایند تولید قطعات سخت افزاری و تابلو برق‌ها از این دستگاه استفاده می‌شود.

کاربرد ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

ویژگی‌های ظاهری ضخامت سنج 

ضخامت سنج Olampia CT-02 یک دستگاه جیبی، سبک، با دقت بسیار بالا و در عین حال سرعت اندازه گیری بالا است. محدوده اندازه گیری این دستگاه از 0 تا 2000 میکرون و با رزولوشن 0 تا 100 میکرومتر برابر با 1 میکرومتر است. برای رنج‌های بالاتر از 100 میکرون برابر با 10 میکرومتر می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این دستگاه پشتیبانی از سیستم بلوتوث و صفحه نمایش بزرگ و رنگی 2 اینچی است.

تغذیه باتری 2 عدد
رنگ مشکی- نارنجی
وزن 90gr
ابعاد 13*7*3 cm

نحوه استفاده از ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

اندازه گیری ضخامت پوشش و رنگ با استفاده از دستگاه ضخامت سنج کاری بسیار آسان و راحت است. و بدون نیاز به تخریب لایه می‌توان ضخامت آن را به دست آورد. برای شروع به کار دستگاه را روشن می‌کنیم و فقط نوک پراب را روی سطح جسم قرار می‌دهیم. دستگاه با استفاده از سنسورهای پراب، به صورت اتومات ویژگی‌های لایه زیری و ضخامت لایه پوشش را اندازه گیری می‌کند. نتایج را می‌توان، از طریق بلوتوث و یا توسط کابل USB به تلفن همراه خود انتقال دهیم. حافظه داخلی این ضخامت سنج بالا بوده و تعداد زیادی از داده‌ها را می‌تواند ذخیره کند.

مشخصات فنی ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

مشخصات فنی ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

نوع اندازه گیری اندازه گیری ضخامت رنگ و پوشش
دامنه اندازه گیری 0-2000 میکرون
دقت 1 میکرون
رزولوشن 0.1μm
صفحه نمایش LCD 2 inch
کالیبراسیون اتومات به صورتت صفر و یا چند نقطه ای

 


در این مقاله سعی کردیم تمامی اطلاعات مورد نیاز جهت خرید دستگاه ضخامت سنج OLYMPIA CT-02 را در اختیار شما قرار دهیم. در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه و یا سایر ضخامت سنج ها از برند های معتبر جهانی همچون FLUKE, EXTECH, UNI-T, HIOKI, KYORITSU, ANENG, BESTON می توانید، با همکاران فنی و مجرب ما در مجموعه “مشهد ابزار” تماس حاصل فرمائید.

ضخامت سنج OLYMPIA CT-02
ضخامت سنج OLYMPIA CT-02

موجود در انبار

تومان 8,900,000
- +