واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

ویژگی های محصول:

 

● قابلیت انتخاب دما، رطوبت و نقطه شبنم

●  قابلیت تنظیم افست نقطه شبنم

●  قابلیت خاموش شدن اتومات و دستی

●  قابلیت ذخیره سازی دیتا تا 100 داده

●  اندازه گیری و مقایسه داده‌ها با حالت‌های MIN/MAX

●  مدت زمان اندازه گیری 10 ثانیه

●  حالت ذخیره سازی دستی و خودکار

●  قابلیت اتصال به کامپیوتر با کابل USB

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

بررسی دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

دستگاه دما و رطوبت سنج UNI-T UT332 یکی از پرفروش‌ترین هیگرومترهای موجود در بازار است. با استفاده از این ابزار آزمایشگاهی می‌توان دمای محیط از -20 درجه سانتی گراد تا 70 درجه سانتی گراد را اندازه گیری کرد. همچنین رطوبت محیط را می‌توان از 0 تا 100 درصد اندازه گیری کرد. این تستر تا 100 دیتا را در حافظه خود ثبت می‌کند و نتایج اندازه گیری شده را توسط کابل و نرم افزار می‌توان به رایانه شخصی خود انتقال دهیم. با استفاده از این قابلیت کاربر قادر است نتایج ثبت شده را آنالیز و تجزیه و تحلیل کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به اندازه گیری نقطه شبنم اشاره کرد. کاربر می‌تواند جهت نمونه برداری در تایم‌های مشخص، به دستگاه برنامه دهد.

معرفی دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

کاربرد هیگرومتر 

با استفاده از دستگاه ترموهیدرومتر دیجیتال یا “هیگرومتر” می‌توان دما و یا میزان گرادیان دما (درجه گرم یا سرد بودن) و همچنین میزان رطوبت یک جسم را اندازه گیری کنیم. در خانه و یا محل کار که بیشترین وقت خود را در آن محل می‌گذرانیم نیاز است که کیفیت هوا از لحاظ دما و رطوبت مناسب باشد. برای این منظور وجود یک دستگاه رطوبت-دما سنج در آن مکان الزامی است. با استفاده از این ابزار ساده می‌توانید دما و رطوبت محیط را به صورت لحظه‌ای چک کنید و از بروز برخی حوادث جلوگیری کنید. برای مثال در صورت رطوبت بالا در محیط‌های خاص، می توان از رشد کپک و خراب شدن تجهیزات چوبی جلوگیری کرد. همچنین اگر میزان رطوبت از حد استاندارد کمتر باشد، خشکی هوا ممکن است برای سلامتی انسان‌ها و یا سایر موجودات زنده مضر باشد.

همان طور که قبلاً به آن اشاره کردیم با استفاده از یک دستگاه هیدرومتر ساده می‌توان، کمترین و بیشترین مقدار دما و رطوبت را بر حسب سانتی گراد و یا فارنهایت اندازه گیری کرد. از مهم‌ترین مصارف آن می‌توان به مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها، انبارهای مواد غذایی، انبارهای دارو، آزمایشگاه‌ها، مرغداری‌ها، آزمایشگاه‌های مدارس و دانشگاه‌ها، کشاورزی، گلخانه‌ها و هر جای دیگری که اندازه گیری دما و رطوبت امری مهم و ضروری می‌باشد.

کاربرد دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

نکات مهم در هنگام خرید تستر دما و رطوبت 

 اندازه گیری دما به دو روش تماسی و غیرتماسی دسته بندی می‌شود. در روش تماسی یا نفوذی ترمومتر حتماً می‌بایستی در تماس مستقیم با جسم مورد نظر باشد از این رو به آن ترمومتر تماسی گفته می شود. اما با استفاده از ترمومتر غیرتماسی کار برای کاربر بسیار آسان تر می شود، و دیگر نیازی به تماس مستقیم ترمومتر با جسم نیست. دستگاه دما و رطوبت سنج UNI-T UT332 هم به عنوان یک ترمومتر غیر تماسی عمل می کند و قادر است، به صورت غیر مستقیم میزان دما و رطوبت محیط را اندازه گیری کند. با قرار دادن هیگرومتر در محیط سربسته یا فضای باز میزان دما و رطوبت محیط بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می‌شود. در هنگام خرید ترمو-هیدرومتر از برند UNI-T نکات زیر را می بایست مد نظر داشته باشید.

  •  رنج اندازه گیری دما
  •  رنج اندازه گیری رطوبت
  •  دقت اندازه گیری دما
  •  دقت اندازه گیری رطوبت
  •  سایز و ابعاد دستگاه

متعلقات دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

مشخصات فنی دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

دما 20°C~60°C(-4°F~140°F)
دقت دما ±0.5°C
وضوح دما 0.1°C/0.1°F
رطوبت 0%RH~100%RH
وضوح رطوبت 0.1%RH

مشخصات فنی دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

ویژگی های ظاهری رطوبت سنج دماسنج UT-332

تغذیه 4عدد باتری 1.5 ولت
صفحه نمایش 26.5*35.5
رنگ خاکستری- قرمز
وزن 130 گرم
ابعاد 185*54.8*33.8

 


فروشگاه تجهیزات اندازه گیری مشهد ابزار به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان تجهیزات اندازه گیری و ابزار دقیق از برندهای معتبر جهانی در ایران است. این مجموعه دستگاه دما و رطوبت سنج UNI-T UT332 و همچنین  سایر تجهیزات را به همراه یک سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عزیز تقدیم می کند.

دما و رطوبت سنج UNI-T UT332
دما و رطوبت سنج UNI-T UT332

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +