واحد فروش و استعلام قیمت 09153175662

ارتباط با واحد فروش و پشتیبانی فنی شنبه تا پنجشنبه از 9 الی 17 (به جزء ایام تعطیل)

موقعیت فروشگاه مشهد ابزار : مشهد _ میدان صاحب الزمان _ مجتمع سبحان _ طبقه اول _ واحد 19

کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

تمامی توضیحات ضروری درخصوص کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A همچون ویژگی ها، مشخصات فنی و نحوه عملکرد دستگاه در ادامه اشاره شده است.

ضمانت اصالت کالا
تخفیف ویژه برای خرید عمده

موجود در انبار

ارسال توسط مشهد ابزار
برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

توضیحات

معرفی کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A یکی از پرفروش ترین و در عین حال دقیق ترین آمپرمترهای کلمپی برند UNI-T است. فلکسی بودن این دستگاه مزایای زیادی دارد. به شما این امکان را می دهد، در محیط های سخت و صعب العبور جریان های بالا را به راحتی اندازه گیری کنید. منظور از جریان بالا اندازه گیری جریان AC تا 3000 آمپر با دقت 3درصد است. این آمپرمتر دارای بدنه ای بسیار محکم و مقاوم است. و همچنین دارای استاندارد IP54 بوده که همین امر موجب می شود اگر دستگاه از ارتفاع 2 متری سقوط کند آسیبی نبیند.

این کلمپ آمپرمتر که با نام های آمپرمتر انبری و یا آمپرمتر چنگکی شناخته می شود، یکی از پرکاربردترین دستگاه های اندازه گیری جریان الکتریکی در آزمایشگاه های برق و یا هر جایی که با برق، سیم و کابل در ارتباط هستند مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد کلمپ آمپرمتر و مولتی متر تقریبا یکسان است و هر دو برای اندازه گیری جریان برق مورد استفاده قرار میگیرند. اما آمپرمتر کلمپی در مقایسه با مولتی متر  کاربرد بیشتری دارد. در ادامه ویژگی ها و مشخصات فنی این کلمپ آمپرمتر فلکسی عنوان شده است تا شما کاربران عزیز، در هنگام خرید کلمپ آمپرمتر بتوانید به راحتی تصمیم گیری نمائید.

 

معرفی کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

قابلیت های مهم این آمپرمتر فلکسی

این دستگاه دارای گواهینامه های CE, UKCA, cETLus است. قطر سیم پیچ در این مدل 0.75 سانتی متر و طول آن 45.7 سانتی متر است. یکی از مهم ترین ویژگی های یک آمپرمتر کلمپی صفحه نمایش بزرگ و خوانا دارای نور پس زمینه است که این پارامتر کار را برای تکنسین ها راحت تر کرده است. خاموش شدن خودکار و نگهداری داده ها از سایر ویژگی های خوب آن است.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، در هر جایی که با برق سر و کار داشته باشیم وجود یک کلمپ آمپرمتر ضروری است. بیشترین فروش آمپرمتر کلمپی مجموعه مشهد ابزار به آزمایشگاه های برق و الکترونیک، کارگاه های برق، نصب تجهیزات ابزار دقیق، اتوماسیون صنعتی، تاسیسات الکتریکی و ساختمان سازی است. از این کلمپ آمپرمتر جهت اندازه گیری و تست ولتاژ، مقاومت، جریان، دیود و فرکانس مورد استفاده می شود.

 

قابلیت های مهم این آمپرمتر فلکسی

 

مشخصات فنی کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

مشخصات محدوده اندازه گیری
جریان AC 30/ 300/ 3000A
پاسخ فرکانس 45_500 Hz موجسینوسی
جریان هجومی 0.5_ 3000A
ولتاژ AC 600V
مقاومت 60MΩ
فرکانس 20H_ 30KHz

 

مشخصات فنی کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

پارامترهای عمومی این ابزار پر فروش:

باتری 3*1.5V  باتری
صفحه نمایش 34*32 mm
رنگ بدنه قرمز و خاکستری
وزن محصول 220 گرم
سایز دستگاه 300*150*55 mm

پارامترهای عمومی این ابزار پر فروش:

تجهیزات جانبی کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

  • 3 عدد باتری
  • نرم افزار
  • پراب

 

 

 


امیدواریم اطلاعات این محصول برای شما کافی و کارآمد باشد. .در صورت وجود هرگونه ابهام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید، از طریق یکی از راه های ارتباطی فروشگاه مشهد ابزار به صورت مستقیم، با همکاران فنی و مجرب ما در ارتباط باشید.

 

مشاهده ی کاتالوگ جامع برند UNI-T از طریق لینک زیر:

<< کاتالوگ UNI-T >>

کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A
کلمپ آمپرمتر فلکسی UNI-T UT-281A

موجود در انبار

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید
- +